Bortom himlen finns en evighet, eller?

Åh, vad jag skulle vilja skriva av mig. Men jag vågar inte. Finns MYCKET att säga idag, men det är inget som någon vill läsa, egentligen. Både frustration och annat skit som jag inte ens ska nämna.

Istället vet jag inte vad jag ska skriva. Min bror kom förbi en stund idag så vi fick tid att prata lite. Det var mysigt. Det var inte igår nämligen. :)

Tror jag ska lägga mig på spikmattan någon minut. Se om den hjälper något idag. Ibland inte, men ibland. Men det är guld värt de där värsta minutrarna då det faktiskt kan kännas lite "lättare". Vilken pissdag idag, jag har inte något mer att säga!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Nämen hejsan! :) Jag har vetat att du har en blogg men inte kunnat adressen. Men nu hitta jag den på Annas blogg! =) Hoppas allt är bra med dig! Kram

Postat av: Sofie

Joo vi har dom bilderna fast bara hälften. Det är Dragge som har dom. Jag ska be Krille ta resten också, kul att ha! =)Jag skulle ju kunna skicka dom till dig lr så ber jag Krille skicka till Henke? Joo nu är det nära..jag hoppas bara man slipper gå över så mkt för nu är man less! Huvva!

2009-08-21 @ 09:32:15
URL: http://sofiea85.blogg.se/
Postat av: anna

Det finns så med roller bland oss även nu när vi är stora, och garanterat bland de små med. Det vet jag. Sen är det inte alltid lika tydligt, men de finns och vi kommer aldrig i från dem heller. Men visst var det jävligt pissigt förr. Eller förr och förr, är mycket så nu med. Men då var man liten och visste inte så mycket. Därmed mer mottaglig, och känslig. Tror jag!

2009-08-21 @ 14:27:28
URL: http://evighet.blogg.se/
Postat av: nathalie

jo det är lite bättre, men gör fortfarande ont emellanåt :S när ska ni ha det? hade gärna varit med om jag varit hemma! Hur är det med dig? :) kram

2009-08-21 @ 15:27:38
URL: http://nattali.blogg.se/
Postat av: Sofie

joo men det kan jag ju göra =) Gör det på en gång!



Jahapp..annars då? =)

2009-08-22 @ 17:28:11
URL: http://sofiea85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback