Underbar helg

Jag har haft en underbar helg! Vi fick dock ingen fisk, och vi gav upp typ efter tio minuter, så jag antar vi får skylla oss själva. haha Vi spelade monopol (gissa vem som vann), kort, och kubb. Annars mös vi mest bara och njöt av att ta det lugnt. Vi åkte hem tidigt på söndagmorgon för jag och Henke skulle hinna till hans storasyster på kalas. Vi var hemma i Piteå typ 17.30 kanske? Sedan bar det iväg för mig direkt till Luleå med Frida för att handla på Willys igen. Det var trevligt. Fastän jag HATAR att handla mat. Det går så mycket pengar och så ÄTER man upp det. Hellre lever jag nästan på havregryn. :P



Idag vaknade jag tidigt, vet inte vad som hänt med mig, jag brukar ju ALLTID gilla att sova länge. Jag har renbäddat sängen, pratat lite med C på msn, tror vi bestämde att visiten dit ner blir av, det SKA det, annars åker jag själv, så hur som helst så blir det av! Vid tolv måste jag till sjukgymnastiken och sedan ska jag tvätta med mina nya sköljmedel. Alltså jag har seriöst en förkärlek till sköljmedel. Det är så himla kul! Luktar gott, finns massor av olika, det är bara kul helt enkelt. Har seriöst minst fem stycken hemma! :p Sedan borde jag åka iväg och panta flaskor och burkar. Ja, det finns massor jag kan ta tag i idag, fast jag kanske ska spara nåt till imorgon? ;)

Sedan hoppas jag Anna kommer ut på msn någon gång när jag är det så vi kan PLANERA liksom ;) Ska bli så himlanch kul!! Saknar dig vännen!

Nu ska jag göra lite nytta då! Har mycket att göra under dagen!
Puss&kramkalas!


Kommentarer
Postat av: anna

Bra att ni haft det mysigt, som det ska va! :)



ohja, kul är bara förnamnet!! ÅH FATTA MYS! kan inte ens föreställa mig (: Saknar dig så! <3

2008-09-01 @ 16:25:36
Postat av: anna

och fin bild!

2008-09-01 @ 16:26:06
Postat av: anna

"cocoa beans, vanilla and coconut flavours" (låter finare och godare på engelska :P)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback