Hej & hå!

Hej och hå allesammans!
Ja så är jag 21 år gammal då. Känns ungefär.... Som 20 ;) men vad fan, nu får jag inte bli äldre tycker jag! Tiden går så snabbt! Jag och Karin kom knappt ihåg vilket år vi var i Grekland. haha Så det kan gå!

Tänkte bara berätta lite om födelsedagen då. Allt var perfekt i stort sett. Väcktes av Henke och fick lite presenter och en mysstund. Sedan kom jag till jobbet (i älvsbyn då) och de sjöng för mig. Så söta. ;)
Efter jobbet så blev det en sväng till Nystrand för att hämta grejerna och sedan åkte jag och mamma till Nicklas. Där hade vi lite gemensamt kalas så att säga. (nej jag vet faktiskt inte hur det känns att ha en alldeles egen dag) :P Det bästa med hela allt var att få vara tillsammans med dem för en stund. Och gullefarfars besök betydde massor! <3 I helgen ska jag förresten hämta en skiva han gjort till mitt skrivbord för jättelängesedan. Så pinsamt att jag inte hämtat den, har glömt den varje gång jag varit där. Men i helgen då !!

Iaf, fick fina presenter och fina besök. Allt från en matberedare till parfymer. :) Och en ny superproffsig vattenkokare som man kan ställa in grader på och dessutom en knapp som gör så att det håller sig varmt så länge man vill :) Fick också två kort med posten. <3 Tack! Jag började till och med gråta av ett. Det värmde så himla mycket. Jag är lite känslig jag ja! TACK FÖR ALLT!! <3

Kvällen och natten blev dock jättejobbig men det ska jag inte gå in på. Men jag saknar mina vänner så mycket att det gör ont ibland... Kan ni känna så någon gång? Det gör så ont att det känns på insidan. Fatta vad ni betyder för mig!! <3 Skulle inte överleva utan er!! <3 Imorgon fyller Jenny 23, (GRATTIS JENNY I FÖRSKOTT)  Och på lördag blir det kalas för vännerna. Festen tar visst aldrig slut :D

Jag tänkte inte skriva så långt men nu ska jag ta ut min kladdkaka från ugnen. ;) Har varit så duktig idag, städat, tvättat, lagat mat, bakat och tränat. Undrar om jag klarar av att unna mig någon ledig och skön stund?

Puss & kram!

Kommentarer
Postat av: karin

du är så duktig sara! så bra att födelsedagen blev bra :) ska bli kul att komma på kalas på lördag ;) hoppas det blir idolkväll imorgon också! och ta och unna dig en ledig skön stund! saknar dig! kramo

2008-10-16 @ 18:28:45
Postat av: Anonym

ja, kul att födelsedagen blev bra :) puss

2008-10-17 @ 15:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback