Man behöver inte alltid vara stark, man får finnas ändå

Tänk vad de orden kan betyda....

Helt underbar vistelse har jag haft! (har inte haft tid att skriva förrän nu)
Väl i Kristinehamn åt vi en mysig frukost hemma hos Anna. Sedan bjöd hennes mamma oss på lunch (utanför)? stan, tacobuffé. Sedan började vi vår bilresa ner till Göteborg. (Anna körde hela tiden, fram och tillbaka) Hon var himla duktig, jag skulle bli supernervös om jag körde E20 i Göteborg, i RUSNINGSTRAFIK. Iaf, när vi kom till Kungsbacka trodde vi att vi kommit fel, så vi frågade ett par killar. Haha de trodde att vi skulle uppträda när de fick reda på vart vi skulle! (vi måste ha sett ut som några riktiga superstjärnor) haha :p Har egentligen inga ord som kan beskriva hur underbart det var. Men, men, det behövs inte. Jag fick iaf dela det med Anna, och hon känner likadant som jag, så hon kan iaf förstå. :) Det är så stor skillnad att kunna dela en bra upplevelse med någon annan. <3

När vi (hon) körde hem på natten, sov jag mest, jag kunde inte hålla mig vaken efter en typ sömnlös natt på tåget. (hade sådan himla värk i knäna så jag kunde absolut inte sova, (likadant på hemvägen). Iaf, hon fixade hemresan trots att jag var rätt tråkig som sov. :p Dagen efter var det strålande sol och klarblå himmel. Gissa vad vi gjorde då? Japp, det var upplagt för fotografering ute minsann! Det var kul, för Anna är så himla duktig! Sedan var det dags att ta bussen mot Örebro där jag träffade min underbara Carro. Vi åt på en dyr restaurang, lyxmiddag, pratade och myste och njöt av varandras sällskap. Tänk om jag kunde bo närmare? Då hade jag haft både Carro OCH Anna, nära? jase, drömma kan man ju!

Äh, det här blev inte bra beskrivet så jag orkar inte fortsätta. Jag har iaf haft det bra och jag är tillbaka i verkligheten med allt vad det innebär. Har fått veta hur jag jobbar jul. Jag är ledig själva julafton men funderar på att ringa ä-byn och höra om de fortfarande behöver en vikarie där julafton nu. Blir många dagar på rad, men det ger pengar. Skulle vara skönt att vara ledig en julafton för en gångs skull, men jag tänker att ödet får bestämma. Jag ringer och kollar, har de fixat vikarie så är det meningen jag ska vara ledig, annars inte. :p

Nu ska jag se om Malin & barnen är hemma, eller kanske Frida. Behöver se något annat än lägenheten där jag ser alla kraven (måste verkligen ta tag i packningen) behöver träffa barnen och bara uppleva rakhet och oskuldsfullhet.

Förresten, vet att några varit sugna på att köpa ljus, jag ska skicka in en beställning nu i dagarna, så de som vill beställa... - Det är fritt fram nu! ;)

Over and out.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh så jag saknar diG!

och vet du, med dig vid min sida så kände jag mig faktiskt ganska lugn! Du hjälpte ju till där i rusningstrafiken :) Åååh vad jag längtar tillbaka till allt. Sååå underbart. obeskrivligt <3

2008-11-18 @ 15:50:48
Postat av: emma

jag vill nog kanske ha nått ljus. när ska du beställa?

2008-11-18 @ 18:25:04
Postat av: Anonym

Emma: om du kommer till natta imorgon så kan du beställa då. skickar in den typ torsdag kanske. så hoppas du blir ledig =)

2008-11-18 @ 19:10:57
Postat av: Carro

Åh, det var så kul när du kom förbi. Kändes nästan som om du bodde här och det var vilken kväll som helst, bara att vi bestämt oss för att träffas. Som att man kunde göra det varje dag...

2008-11-19 @ 09:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback