Happiness comes in many forms

Karin hade lagt upp detta på hennes bdb, och det är sååå sant! OTH i våra hjärtan! <3

"Happiness comes in many forms -- in the company of good friends, in the feeling you get when you make someone else's dream come true, or in the promise of hope renewed. It's okay to let yourself be happy because you never know how fleeting that happiness might be."

- Lucas Scott



Jag har tänkt på en sak. Både i ensam mamma söker och bonde söker fru så är det ALLTID sol. Var tusan befann dem sig i somras? Vad jag minns gick soldagarna att räkna på två händer, MAX, alltså! Bara en tankeställare jag hade. :p

Nu har jag jobbat hela helgen och jobbar till på torsdag. Då är det snabba bud, och samma kväll kommer jag sitta på tåget på väg mot lite mer södra bredder. Ska bli riktigt kul, spännande med lite miljöombyte (vilket aldrig är helt fel) och dessutom får jag träffa min underbara vän Anna igen. Kommer bli massa skoj, känner jag på mig! Iaf, åter till stressandet, denna vecka har jag dessutom har jättemkt ärenden som jag dessutom ska göra innan jag åker. Och när jag kommer hem (söndag), är det ljusvisning samma kväll. Ska bli spännande att se om jag pallar det. Sedan helgen efter det är det Kåbdalis hela helgen (ett-årsfirande) med världens bästa Henke <3, och helgen efter det flyttar vi. (Hoppas jag inte får jobberbjudande, för jag har sååååå svårt att säga nej)

Nu är mina ögon trötta så jag hoppas jag får sova bättre inatt än vad jag gjorde föregående natt! (Har mycket sömn att ta igen, tror jag)

Kraaaaam och heeeeeej! <3






Kommentarer
Postat av: Carro

Fullt ös!:) Glöm inte att vila lite också..

2008-11-10 @ 09:19:04
Postat av: Erika

Du har verkligen fullt upp! Skriver som Carro, glöm inte bort att vila också. :) tänkte också höra om man kan få göra en beställning på lite ljus snart igen? :) kramar

2008-11-10 @ 14:19:22
Postat av: Sara

Erika: det är bara att skicka när du vill en ljusbeställning :) funkar bra till på söndag, för då har jag en visning i älvsbyn :)

2008-11-10 @ 17:24:04
Postat av: Anonym

puss saknar diiig <3

hoppas du fick sova bättre!

2008-11-10 @ 18:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback