Det spelar ingen roll

Förnamn = Mellan namn
Efternamn = Närmaste granne
Hemstad= senaste bussbesöket
Ålder = mammas ålder
Yrke = pappas yrke
Intressen = det du avskyr
Du har lika många barn som du har piercingar ( örhängen räknas )
Hårfärg = tröjans färg
Ögonfärg = byxornas färg
Musiksmak = sånt du inte tål
Idol = den du senast lyssande på

Jag heter Maud Erika? och bor i Sundsvall. Jag är 49 år och jobbar som ingenjör. Jag älskar att ha tråkigt och jag älskar äckliga kryp och människor som är elaka och dumma, falska och pratar bakom ryggen på mig. . Jag har tre barn. Jag har vitt hår och grå ögon. Jag älskar att lyssna på jazz, hiphop och framförallt hårdrock och min idol är Sara Isaksson.

(
Tänk att min senaste bussresa var till Sundsvall!! :p (tror jag åtminstone)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback