Comeback ;)

Jag förstår bara inte varför jag inte kan säga som det är och jag blir så jävla arg på mig själv! För det är väl "bara" så enkelt, eller? Är väl bara att säga exakt som det är?! Men på något sätt måste det ju ge mig något... tänker jag iaf. Jag förstår ingenting längre, bara det dåliga.Det känns som att alla försvinner med tiden och det vill inte jag! En efter en försvinner... Jag får panik! Kan inte bara alla stanna nära mig och förbli det. Jag kan inte kontrollera det, eller jag kan ju det, men det gör så att jag inte har det eller ja, rappakaljavarning.

Nu ska jag fixa lite i lägenheten, packa lite i kartonger kanske och sedan göra mig klar för innebandyspelningen. Min comeback! ;) haha



Sommar, min mamma och hennes "vän" och jobbarkompis Helena:)

Kommentarer
Postat av: Carro

vill du berätta, utan rappakalja? Finns här, även om det ibland är svårt att vi båda hittar en tid tillsammans att prata så finns jag alltid här.

2008-11-21 @ 08:24:02
Postat av: Anonym

jag finns alltid här också även om det kanske inte verkar så alltid! men du vet hur mycket jag tycker om dig. och saknar dig.. puss!

2008-11-21 @ 11:31:13
Postat av: Erika G

Det var verkligen skitskoj att lira lite bandy i veckan! måste vi göra någon fler gång, jättebra initiativ! :)

2008-11-23 @ 15:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback