Tänk, snart är det vår!

Måste bara citera lite från dagen.

Jag sitter med Sara på jobbet i en jobb-bil. Snön har vräkt ner och hon måste sopa av bilen lite. (Det har alltså gått från -20 igår, till nollgradigt idag. Mystiskt väder alltså)! Sedan när hon sätter sig så är det tyst ett tag och så säger jag som från ingenstans. "Snart är det iaf sommar". Sara svarar: "Nu är du väl ändå lite väl optimistisk". haha Men tänk, snart är det sommar. Nu tänker jag bara på Greveholm. "Tänk, snart är det vår". haha Jag saknar den teatern mest. Det var så underbart roligt!

God natt!


Kommentarer
Postat av: karin

haha jå men det är ju sant ;D om typ fem månader är det ju midsommar ;)och greveholm, åååååhh!!

2008-01-25 @ 08:58:40
Postat av: Kicki

SOMMAR ÄR LIVET :) :D

Postat av: Anna

haha, tyst ett tag sen säger du "snart är det iaf sommar" haha tycker det låter jättekul då jag föreställer mig det :P

2008-01-26 @ 11:15:03
URL: http://evighet.blogg.se
Postat av: Anna

det är en grej på skon, den där remsan under skosnöret typ, om du förstår vad jag menar :P Haha hade aldrig höört nåt sånt :P Vi funderar på att åka i höst och fira henne 18årsdag ich min 20 årsdag, i två veckor. så hinenr hon spara pengar osv men vi vet inte. :P

2008-01-26 @ 11:22:07
URL: http://evighet.blogg.se
Postat av: Jenny

hm , är det någon som undviker nu ? Jag vet vars din postlåda är ( hot ;) ).. Det går såklart bra att mejla mig svaret på frågan .. eller varför inte skriva ett brev .. Jag är öppen för det mesta :D

2008-01-26 @ 16:38:12
Postat av: k

Du har blivit utmanad av mig ;)

2008-01-26 @ 19:56:58
URL: http://kristinh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback