Strålande sol

Åh. Det löste sig. ! Underbart! Och jag blir så glad!
Som för att visa det så skiner solen för fullt och jag vill verkligen ut! MEN. Jag MÅSTE plugga nu...
Karin ringde och väckte mig, var lite halvvaken, men blev helvaken klockan åtta. Rätt skönt att vara uppe så tidigt. Såg första avsnittet av OC sen. Helt okej! Men hittils gillar jag Gilmore mer... :p Igår kväll låg jag ett i sängen och sen låg jag och läste Tina Nordlunds bok "Genom helvetet"  till halv tre då jag tvingade mig själv att lägga ifrån mig den. Grymt bra bok som jag kan rekommendera. Jag som skulle ha den till Mexiko. :p haha

Ikväll blir det Piteå för att fixa inför mosters 50-års fest!
Nu kan nedräkningen börja! 6 dagar kvar!
Hittade en bild på oss då vi var på Cleo på Internet. Den berömda Luleåkvällen. haha

image138

Kommentarer
Postat av: Anna

mysig bild :D

Postat av: karin

haha vad rolig du är. min mamma hade lite bra pocketböcker hemma ;) guuud så skönt att den här skiten löste sig!! vilken panik!!! shiit

2008-02-26 @ 14:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback