Lycka te!

image131

Idag har varit en rätt slapp dag. Följt Åsa och tittat på en lägenhet. Sedan ringde jag min hyresvärd för att få lite saker fixade. Sedan blev det en promenad. Det var så himla härligt ute. Nollgradigt och soligt. Men tyvärr försvann solen just då jag visade mitt nylle ute. Gick förbi och hälsade på mammas dagis. Mysungarna dära! Sedan gick jag hem och åt blandning av frunch och middag eller nåt. haha Sedan tog jag faktiskt tag i pluggningen, som går sådär. Skrev till Anna på msn och hon skrev så här då jag sa att jag skulle plugga. "då får du lycka te med de då." Men i mina ögon såg det ut så här "då får du dricka lycka te då". Jag tänkte att det var nåt smarrigt te som heter lycka. haha

Nu har jag fixat mig en kopp te, grönt te med smak av hallon. Använder mig av Karins stora kopp. :) Myskoppen! Dock fick jag ett avbrott då jag väl kommit igång med pluggningen. Det var mamma som hade köpt två trisslotter till mig. Jag hade visst sagt på telefonen då hon ringde "du kan ju köpa nåt till mig om du har lust". Det var kul! Men det blev ingen vinst, så jag kan inte bjuda på en skidsemester. :( haha  Men min mamma är gullig hon minsann. <3 Hon hjälpte mig att måla min spegel jag ska hänga upp. Så nu stinger det bets i min lägenhet. Har öppnat fönstret (jag fryser nog som det är) och tänt partyliteljus. Så nu är det tävling. Vem vinner: Partylite eller betsen?

Bäst att ta några klunkar av mitt "lycka te". haha Så kanske det blir lite mer pluggning gjort? Har ju en del att göra nu då jag ska ut och resa. (Ska göra allt som jag missar innan jag åker)

Lycka te!


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, men "Lycka Te" kanske är gott ;)
Nu blev jag också sugen på Te.. ska nog gå och göra lite :)

2008-02-07 @ 17:28:36
Postat av: Sara

Till Anna: Vi kanske får göra en egen tesort ifall det inte finns redan. ;) Så tjänar vi pengar på det och kan åka på en skidsemester i alperna eller nåt. ;)

2008-02-07 @ 18:31:45
Postat av: karin

ohoo :) blev den fin spegeln? :) jag har köpt 4 tesorter på handelshuset idag ;D

2008-02-07 @ 21:40:10
Postat av: Sara

Karin: Du måste bjuda mig på te :D

2008-02-08 @ 10:37:10
Postat av: Anonym

Snart är det Picassoooo! :)

Postat av: Anna

Jag skriver som Anna, att "lycka te" är nog gott ;)
haha så tokigt det kan bli alltså ;) tänkte att jag skulle skriva så som det skulle ha låtit om jag sa det till dig ;)
Luktar det gott hemma hos dig nu då? ;)

2008-02-08 @ 14:24:23
URL: http://evighet.blogg.se
Postat av: Anna

jaa det måste vi testa snart. jag har en liten början du kan få fortsätta på om du vill. tror den kan bli lite rolig ;)

2008-02-08 @ 23:51:28
URL: http://evighet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback