Kirunaolyckan

Ja... Ingen har väl missat olyckan i Kirunagruvan? Shit, det är så hemskt. Av alla sjuttio som fanns inne i gruvan då det rasade måste just den enda som dog vara älvsbybo. :( Jag känner honom inte, men en på jobbets bästa kompis bästis var denna kille. En annan har gått i samma klass som honom...Jag känner verkligen med dem. Usch, vad tragiskt. Det spelar ingen roll varifrån människorna kommer, det är lika hemskt ändå. Men det blir mer påtagligt då det händer så nära. Jag och Johanna pratade lite om detta idag. Vi kom fram till att döden i sig är egentligen inte såå skräammande. Men då det händer på sådant här sätt är det verkligen det. Vad händer oss imorgon? Ta vara på livet vänner. Vi glömmer det alltför ofta. Jag har sagt det många gånger men säger det igen... Man kan aldrig säga det för ofta. Jag glömmer det ofta, så gör säkert många av er läsare också...

På tal om läsare. Jag har sett att det är rätt många som läser min blogg. Vilka är ni? Lämna gärna en kommentar efter er så jag får veta vilka det är som läser. :)

Sköt om dig och dina nära och kära.

Kommentarer
Postat av: Anna

spelar ingen roll var den som dog kommer ifrån, alltid lika tragiskt.. händer olyckor hela tiden, överallt, usch man blir knäpp på alla eländigheter egentligen, bättre att fokusera på de man har här i livet, och ta vara på det, som du skriver :)

Och ja, jag läser ju såklart. mend et borde du redan veta ;)

Postat av: Johanna

Jag läser den iallafall, men det vet du väl redan :) Hoppas allt går bra med att fixa nätet idag!

2008-02-04 @ 05:59:08
Postat av: karin

och jag! ;D

2008-02-04 @ 08:13:44
Postat av: erika

jag läser :)

2008-02-04 @ 18:36:23
Postat av: emma

o jag ibland när jag kommer ihåg:D

2008-02-04 @ 19:16:08
Postat av: Sas

ja de är hemskt:/
och du har helt rätt. tyvärr tar man inte vara på allt man har.
saknar dig!

2008-02-04 @ 23:06:46
Postat av: natta

jag läser också ;D

2008-02-05 @ 13:23:12
URL: http://nattali.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback