Dålig

Bara för att saker och ting inte alltid blir som man tänkt sig... Usch. Jag minns inte sist jag mådde så här dåligt alltså! Fy fan säger jag bara! MEN, nu är det iaf lite bättre. Får dock fortfarande inte i mig någon mat. Men jag jobbar med att försöka dricka lite nyponsoppa. Blir galen av att bara vara hemma också. Igår låg jag hela dygnet i sängen. Kunde inte ens stå på benen. Men det kan jag idag! Och ska försöka ta mig till Luleå med Karin och Åsa för att shoppa lite. Skulle även vara bra att hinna på apoteket så jag har lite mer nödvändigheter inför Mexico... Sedan tänkte jag till Piteå för att fixa det sista inför mosters 50-års fest som är imorgon liksom. Och sedan träffa Henke. Tror det kan funka, bara kroppen orkar och hänger med i mina svängar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas allt löser sig gumman! Krya på dig! Tänker på dig, och saknar dig. Ha det underbart, stor puss från Carro


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback