Berörd ända in i hjärteroten

Oj, oj, oj. Jag finner inga ord för denna kväll!
Vilken fantastisk kväll med underbara människor!
Helt oförglömligt! <3
Fantastisk show och vi ägde stället! Wow säger jag bara! Jag måste säga att jag hade inte så många förväntningar, men kvinnan lyckades verkligen beröra mig! Shit, vad bra allting har varit.

Vilken show alltså! Och Picasso-bruden har ju sjukt rolig humor. :)
"Den bilden skulle allt Aftonbladet gilla".
"Jag lovar att inte skicka den till dem"
"haha, nej, det tror jag inte heller. Skojjar bara"


"Självklart!"

"Jag är er evigt tacksam!"

Många fantastiska minnen med Carro. <3 Många, glada, fina, roliga och faktiska ganska många pinsamma   minnen också. Tack för allt! "SKIT SAMMA!" hahaha

Än är inte det roliga slut. Nu ska jag vara social och fortsätta umgås med Carro och hennes vän Tahiya. Jättegullig tjej! Vi har haft det helt underbart ända sedan jag kom runt tre tiden. =)

Får skriva mer sen!

Evig kärlek! / Sara

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag visste allt att du skulle bli berörd! Hon är sjukt rolig och ball den bruden!
Du får berätta allt för mig sen, puss!

Postat av: Kicki

Åååh vad härligt gumman! Jag är sååå glad för er skull. Snart är det min tur att beröras av denna sköna brud ;)
Snaart ses du och jag och ååh vad det kmr blir härlgit att få träffa dig igen. Kramkalas på höööög nivå! (L)
I (L) U

2008-02-13 @ 20:54:13
URL: http://kristinh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback