Avundsjuk?

image134Har jag pluggat nåt än? Nej, ni tänkte helt rätt. Jag ska verkligen försöka snart. Denna veckas lektion bestod av att lyssna på en föreläsare. En förälder till två söner som har Aspergers. Det var väldigt intressant. Men både jag och min bordskompis skruvade oss hela tiden för man fick verkligen ont i rumpan av stolarna av att sitta så länge!

En vän till mig får en massa gulliga sms hela tiden. Det är så gulligt. Som att han aldrig ska släppa henne och att det inte finns någon som henne och att ingen är gladare än han för det och att han aldrig ska släppa henne, samt att hon är vackrast av alla. Hur sött är inte det på en skala? Dessutom längtar han efter att få göra frukost åt henne. Nästan så man blir lite avis. Hur många gånger har någon gjort riktigt frukost åt mig? Har aldrig hänt förutom mamma och pappa då. haha

Nej nu ska jag ta tag i detta elände så jag får fara utomlands som belöning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback