Alla hjärtans dag imorgon

Alla hjärtans dag imorgon då. Känns ganska konstigt, dels för att jag åker iväg imorgonkväll och dels för att jag aldrig förut har haft någon att spendera den med. <3 Ska bli mysigt fastän det inte blir "något speciellt" så liksom. Men för första gången ska jag fira alla hjärtans dag. =) woho liksom! Alltid nånting. Fast, för mig, kommer nog aldrig alla hjärtans dag bli något jag firar så där storslaget. Sååå speciellt är det ändå inte. Varje dag ska vara så speciell istället.

Hade tänkt skriva lite mer ikväll om gårdagens bravader men nu råkade det bli så att jag tvättade ansiktet med mitt rengöringsgrejs och så fick jag i ögat, så nu svider det som tusan. Så jag måste lägga mig och blunda. Det är Men jag hade så mycket jag hade tänkt göra ikväll. Packa, plugga osv. Blåser som tusan här, så jag har inte kunnat gå en promenad i det annars rätt fina vädret. (Det blåser svinkallt men har annars varit soligt och fint, nollgradigt). Har iaf fått jobba ikväll. Det var bra. Men det var en väldigt ovan kväll. Hade hänt lite grann sen sist om jag säger så...Jag har alldeles för lite jobb nu. Vet inte riktigt vad jag ska ta mig till! Måste söka något mer jobb. Men VAD?

Nej nu kom det en ännu svårare svid-attack! Skratta ni bara. Jag vet att ni småler för er själva!
Men det är INTE skönt.

Nu spelas Picasso cd:n (som jag köpte igår) på låg ljudnivå och sängen väntar.

Lovar att höra av mig mer sen för er som vill veta. Eller så får ni som verkligen VILL veta fråga. ;) Om jag nu kan se imorgon. ;)

Sov gott

Kärlek till er alla.

Jag hoppas ni alla får en skön alla hjärtans dag.

Puss å kram

Kommentarer
Postat av: Anna

Är dina ögon hela? ;) Jag vill såklart höra om hur underbart ni har haft det, mer än jag redan vet, eftersom jag vet att det finns mer att säga ;) hehe puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback