Ajaj i knät

Fy alltså. Satt ner och pysslade med mitt fotoalbum (ÄNTLIGEN) och så när jag ska resa mig upp så hugger det till PÅ RIKTIGT, den här gången. Och jag kan seriöst inte gå! Har mailat sjukgymnasten, men ringde istället sedan. Blir ju orolig! Fick lämna ett meddelande men receptionisten lovade att hon skulle ringa så fort hon kunde.
Jag som skulle på middag hos Henke, men jag tror inte ens jag kan trycka ner kopplingen med det här knät, så han och maten kommer hit istället ;) Hoppas bara det inte är nånting som hänt. Jag pallar inte det!!

AJAJAJ!


Kommentarer
Postat av: natta

haha vad vill du veta mer om??

2008-08-18 @ 19:46:05
Postat av: issa

nu har man äntligen hittat tillbaks till din blogg igen :P KRAM!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback