Uppdate

image142Åh. Allt försvann som jag skrev...
 Nu är det iaf en uppdatering av bloggen på G, som ni antagligen ser.
(Tack Johanna än en gång) Och som svar på din kommentar.
 -Ja, vem kan det vara som är sååå bortskämd? Inte är det då jag. :p
Och inte är jag avis. Inte alls. :p
<--- Johanna. :)


Snart flyttar jag nog också över min blogg till brorsans egen bloggdomän eller vad det nu heter. Ja, min brorsa är rätt teknisk ja! ;)

Idag har jag varit på demenskursen. Sista 45 minuterna pratade läraren om hur det är att vara anhörig till en med Alzheimers. Behöver jag säga att jag blev starkt berörd?

Imorgon ska jag till sjukhuset i Piteå.. Ger mig inte så bra vibbar. Minnesflashbacks säger jag bara. Och den här tiden på året. Då blir jag extra påmind...Jaja, hoppas iaf att läkaren kan hjälpa mig för jag vill inte ha det så här. Mamma ska iaf vara snäll och följa mig och kanske pappa också ifall han kommer loss från jobbet. Jag blir som ett litet barn när jag ska till läkaren...

Kommentarer
Postat av: Carro

Fin blogg!:) Lycka till idag, hoppas du äntligen får den hjälp du behöver!!

2008-04-02 @ 00:47:32
Postat av: Anonym

Är det knät? Du vet mitt minne allstå. Ska tänka på dig!

2008-04-02 @ 09:15:58
Postat av: Jenny

Hoppas det går bra idag ..
& för att förtydliga - Jonas är inte teknisk ;)

2008-04-02 @ 13:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback