Ingen vanlig dag

Dagens
Dagen idag har varit rätt händelserik. :) Bland annat så har jag varit på skolan. Sedan har Kar & Nat varit här och ätit blåbärspaj med tillhörande vanlijsås. :P Och mamma har varit här. Har jobbat på en överraskning också, men det kan jag av rimliga orsaker inte avslöja här. En mycket bra dag har det varit. Hade önskat jag vore frisk så jag får pussa på "mina" små barn. (A) Är bara så glad idag :)

Glömt bort: Kom just på att Paolo Roberto är här i Ä-byn idag och håller föreläsning. Det hade jag ju faktiskt tänkt att gå på men det försvann från min lilla hjärna. Nåja, jag missade nog inte alltför mycket iaf, men intressant hade det varit.

Hälsa: Håller på att åka på en förkylning också. Är rätt trött men det är just nu bara jobbigt att det aldrig bryter ut. Har bara ont i halsen och är väldigt trött. Menmen. Jag är sällan sjuk så när jag väl blir det så måste jag få beklaga mig lite grann. ;) haha

Just det ja, på tal och sjukdomar och sånt. Fick mitt provsvar från läkaren. Det var det märkligaste brev jag fått någon gång. Jag förstår inte riktigt vad hon menar, och det gör ingen annan jag frågat heller.. Menmen. Verkade ju inte vara något akut iaf =) Så nu är det bara en väntan på två månader, då jag måste kolla mina vita blodkroppar eftersom det reslutatet (tydligen?) inte verkade vara 100 % bra. Sedan återstår bara ca en månad skulle jag tro innan jag får komma till ortopeden och förhoppningsvis kanske få lite klarhet över mysteriet med mina knän. Då vet ni mitt hälsotillstånd också ;)

Du är inte den jag trodde att du var. Jag har fått det bevisat för mig så många gånger. Men varje gång har jag blundat, för jag har trott att det bara varit tillfälligt. För du kan väl inte vara så? Du är ju underbar och älskad av alla... Men nej, nu har jag fått det bevisat igen. Att jag inte lär mig. Skärpning Sara!



Imorgon är det visst någon som fyller år! För det är ingen vanlig dag för det är underbara Annas födelsedag, hurra, hurra, HURRA! Grattis gumman i förskott! Älskar dig och hoppas du får en dunderunderbar dag med massor av glädje och lycka för det är du värd! Saknar dig massor! PUSS <3¨

image107

Kommentarer
Postat av: anna

TACK sötnos! Carris blomma också, hihi :)
Är också halvt sjuk, eller vad det är. Är inte bra i alla fall, men jag är sällan sjuk jag med, och jag brukar ALLTID vara sjuk den veckan jag fyller. Trist men sant! Fast nu är jag ju itne sjuk, bara lite krasslig :p
Saknar dig, var längesen vi hörde av varandra!
Du får berätta mer om den där personen, är det den jag tror det är, som vi pratat om förut?
Hoppas du fortsätter att ha en lika bra dag idag som igår! Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback