Verklighetens höst

image109


Nu är det verkligen höst! <3 Jag väntar med spänning på den första snön :) Min gissning är att den kommer senare än förra året. ;) Längtar till jag får  åka slalom igen! I år ska det bli måååånga fler åtturer än förra årets EN gång.

Jag och Johanna på mitt jobb har bestämt att den där vikarie "festen" måste bli snart. Bara jag, hon och Hanna. Men ändå. Så mysigt vi ska ha! Har dessutom lovat att uppdatera min blogg lite oftare så hon får läsa när hon ändå har mig som en av "favoriterna" ;) haha Vi får väl se hur det går med den saken. Men vi ska iaf ses oftare nu på fritiden, det har vi bestämt. Right? ;)

Igår köpte jag ett "Vileda" skurset. Så nu är hela lägenheten ordentligt skurad. haha Mitt förra skurset var kasst.

Nu är jag hemma på "timmarna". Börjar om att jobba halv fyra och slutar halv tio. Då kommer min bästaste Frida till mig och ska sova här. Love to You girl!

Puss & hej leverpastej!

Kommentarer
Postat av: johany

haha, jajjomen! Så du storstädade på rasten idag?

Postat av: johany

det var nästan så jag hade tänkt att ta din design till mig själv :D

2007-10-08 @ 00:33:10
URL: http://johanajohansson.blogg.se
Postat av: The big A ;)

höstig blogg! :D

2007-10-08 @ 13:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback