Nytt utseende

Och så har min blogg fått ett nytt utseende. Tusen Tack Johany! :)
Inatt har kusin sovit hos mig. Blev trångt i sängen men det var det värt, blev mycket mer värme :) hihi
Bara av att ha någon hos mig en natt gör att jag blir bortskämd. Nu vill jag ju inte vara ensam.

Jag vill åka utomlands den typ 26,27 - 2,3:e. Någon som är seriös och vill följa med mig? ;) Jag längtar så mycket utomlands. Vill verkligen åka iväg!

Nu håller jag på att tvätta. Även min stora, vita matta. Det behövdes. Frågan är bara hur jag ska orka lyfta upp den till torkskåpet? Men jag har en person jag skulle få ringa om jag behövde hjälp så skulle denna person komma på en gång och hjälpa mig. :D Ska försöka städa en massa idag, sortera lite grann och sådana där roliga saker. Får väl se hur det går med den saken. Hade ju tänkt plugga men det gick inte heller. Snart måste ju läraren helt seriöst hata mig...

Jag vill shoppa julgrejer! :) Typ julgardiner och sånt mysigt. :)

Kommentarer
Postat av: The big A ;)

vi julhandlar tillsammans?! :D

2007-10-08 @ 18:51:42
Postat av: Sassa

de blev superfint!!

2007-10-10 @ 19:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback