Jag saknar dig gumman!

Jag saknar dig så himla mycket vännen!
Jag oroar mig såååå mycket för dig. För en timma sen visste jag inte ens att jag oroade mig så mycket som jag gör nu. Jag bryr mig om dig och vill att du ska må bra!
Jag vet att jag inte har gjort tillräckligt för dig... Önskar att det fanns något som jag kan göra, och det vet jag att det kanske finns också. Jag gör allt för dig! Jag älskar dig och det vet du! Jag mår inte bra om du inte mår bra. Jag vet hur mycket det betyder att någon ändå håller fast vid ens sida... Även om man i ett stadium inte erkänner att det är det man vill, så betyder det något. Det betyder så otroligt mycket! Jag kommer alltid att hålla fast vid dig. Du betyder något för mig! Du betyder massor för mig. Helt otroligt mycket! Jag kanske inte alltid kan hjälpa dig, men jag kan alltid finnas vid din sida...Finns alltid här, i med- och motgångar! Du kanske inte vill visa dig svag, du vill inte låta dig oroa andra. Men så är livet. Låt mig bara finnas till för dig.  Snälla. JAG ÄLSKAR DIG GUMMAN! <3
 
Snälla.... Låt henne bli bra! Hon förtänar inte det här. INGEN förtjänar det här.

JAG SAKNAR DIG!
Jag saknar dig!
JAG SAKNAR DIG hjärtat!

Kommentarer
Postat av: carro

guud va fint gumman! den som du än skrev det till kan skatta sig
lycklig att hon har en sån fin vän som dig.. älskar dig kraaaaaaam

2007-10-10 @ 15:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback