Grattis Carro till körkortet!

Jag har blivit lite dålig på att uppdatera märker jag, men snart kanske det sker någon slags förbättring... Om vi har tur. Tänkte bara säga grattis till min skånetjej! Grattis Carro till körkortet! Du är värd allt av det bästa! Jag vet hur underbart och hur stort det känns och är! Nu kan vi köra halvvägs och mötas på mitten nån gång ;) Åka på skidsemester eller något sådant. haha På fredag ses vi ju! Shit, vad tiden har gått snabbt. Jag måste hem till päronen och hämta min resväska snart!

Imorgon är det äntligen dags för "vikariefest", men bara med jag, Hanna och Johanna. Det blir ett litet förstadium till den riktiga festen vi planerar nån gång längre fram. =) Antingen blir Luleå för att käka middag och sedan se bio eller så blir det att stanna kvar här och laga mat och hyra film. ;) Ska bli riktigt skoj!


Puss & hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback