Enjoy! Tänkte bara skriva tre rader.

Hej och hå!

Har jobbat ikväll det var ganska tungt faktiskt. Men sen fick jag träffa mina underbaringar en snabbis. Lite temys är aldrig fel! :) woho! Köpte en superbra klapp till Sara i Sthlm också, av Erika som hon sålde med innebandyn. (Gud, vad jag saknar innebandyn) Perfekt att skicka med posten också. ;) haha

Imorgon blir det idolkväll med gänget. Men jag jobbar förstås. Slår aldrig fel en fredagskväll... Men jag ska minsann fara dit efteråt, och på den eventuella rasten som kanske kan bli. :p Sen är det jobb hela helgen. Dock bara till fyra båda dagarna så det är rätt lugnt. Har även börjat min julstädning nu. Jag är sjukt pedant då det gäller att julstäda. Först ska varenda liten låda rensas och dammtorkas. Även alla hyllor, toaletten, sovrummet. Alltså ALLT ska verkligen dammtorkas och rensas och göra rent. Sen fixa med alla julprydnader, gardiner och adventsstjärnor och dylikt. Jag har rensat ut och dammtorkat två byråer. That´s it.  Det är allt jag hunnit med. haha

Imorgon kommer mamma förbi innan jag börjar jobba och då ska mamma köpa en julgransfot till mig. (A) Min mamma är allt bra snäll. :) Jag ska nämligen ha en riktig gran i min lägenhet. Inte en sådan superstor, utan en mellanliten. haha Ska bli så superjulmysigt hos mig. :) Sedan ska jag bjuda hem alla mina vänner och alla som jag känner på julmys hos mig. :) Sen ska vi på elaffären som är granne med mig. ;) Jag ska eventuellt köpa någon ny och snygg adventsstjärna eller adventsstake eller så. Före det ska jag förhoppningsvis ha hunnit städa lite mer och kanske även pluggat färdigt nån av alla läxorna. Wish me luck. ;)

Jag har beslutsångest om jag ska ta över brorsans lägenhet nu då han och Jenny flyttar till grannhuset i en trea. Då skulle jag få en tvåa, med inglasad balkong, förhoppningsvis nytt tvrumsgolv och nya luckor till köket och nya tapeter till sovrummet. MEN, ska han inte göra allt detta så tar jag den förstås inte. Jag kommer då att få betala mellan 3-400 kr mer i månaden bara. Men dock ska hyrorna höjas från och med januari 08 men det kommer ju min också att göra då så det blir ju ingen skillnad så... Men samtidigt tänker jag ju inte bo i älvsbyn så himla länge till. Men ändå. Jag får min balkong som jag så gärna vill ha.. ;) Ska jag ta den eller ska jag inte? Jag vet bara vad min mamma tycker och vad Emma tycker. haha

Kanske dags att nanna kudden så jag orkar med morgondagen. Hoppas jag lyckas sova några timmar. Ojdå, det här blev rätt långt. Jag tänkte bara skriva typ tre rader. Enjoy!
Sov gott mina vänner och alla som jag känner. ;)
Puss å kram!

Kommentarer
Postat av: A

men det är kul när du skriver!
svårt med lägenheten.. det är ju hur du känner, När du tänkt flytta från älvsbyn osv.. pengar är ändå pengar liksom! MEn det är ju också balkong och ny fint ;)

2007-11-30 @ 10:09:57
Postat av: Jenny

Jag bearbetar Jonas kring det rosa rummet .. Tur han är relativt lättlurad ;)
Ang lägenheten tycker jag du ska fundera på hur länge du blir kvar i Älvsbyn .. & bestämma efter det .. Någon större skillnad kostnadsmässigt är det ju inte ..
*hugh*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback