Sweden: Douze points!

25212-67
Finfint!

Jag säger som Sassa, Ola-la... :)

Sweden - douze points! Känner ni feelingen!? :D
Snart kommer några fina vänner hit och ska förgylla kvällen med mig och EVC. Jag och en på jobbet konstaterade idag att vi båda har delade turer imorgon 7.30-21.30 med drygt 3 h rast emellan. Båda ska se EVC ikväll.. Så vi sa att imorgon kommer båda två att vara sega och trötta och så kommer vi där på morgonkvisten och gnuggar oss i ögonen som två små barn. haha

Nu känner jag mig ännu mer hemma i min lägenhet by the way.. Har äntligen kommit en tv och dvd på plats! Tv:n duger iaf tills vidare. :) Ska försöka ta lite kort nån gång snart  för jag kom på att en viss C fortfarande bara har kort på röran precis den dagen jag flyttade in typ! haha

25212-66

Saknar detta ögonblick!


Kommentarer
Postat av: Sasso

blää la du in den bilden! fast den är fin å de syns ju inte att de är jag så de va muffsigt:)

2007-05-12 @ 19:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback