Nice!





25212-76
Haha, snygg bild :p Eller så inte. Den hittade jag visst på Nattas sida. haha

Idag har varit en mysdag. Äntligen lite solsken. Åkte hem till Nystrand och så satt jag och mamma ute i solen och pratade. Det var muffsigt! Sen blev det middag på okej med Natta, Karin, Robban och Pickles (läs Nicklas) haha Sedan bar det av till Erika (& Emil) och Emma joinade klubben, där vi spelade maffia och sjöng singstar. Mkt trevlig dag och kväll med andra ord.

Åh, vad jag vill till Turkiet just nu. haha :) Förstår bara inte varför vissa har så mkt emot det landet. Det är synd faktiskt!


Over and out.


Kommentarer
Postat av: anna

Låter mys också!
Jag har också ätit på okej faktiskt, mohaha ;)
Maffia och singstar är ju perfekt för trevligt kvällar!
har många emot turkiet? då undrar jag med varför!

Postat av: Powercarola

Haha, är det där du bor? Nej, vi förlorade! Men seriöst nästa gång vi ska spela så måste du komma o kolla. Vad häfigt! ;) Kram / C

2007-05-21 @ 17:13:05
Postat av: Powercarola

haha, okej! Men vi är också duktiga ;) Jo nu har säsongen slutat och nu är det fotboll som gäller! Annars då mår du bra?

2007-05-21 @ 18:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback