"Grattis i efterskott på namnsdagen förresten, har du problem?"

image77

Haha. Natten till idag spenderades med att prata med Carro på msn under tiden hon tog emot en stooor mapp med bilder från Sundis av mig. Det var riktigt skoj. Vi pratade om när det blev mörkt/ljust i norrbotten, respektive Skåne. Ett och annat lärde vi oss allt. Jag kunde inte fatta att det var kolsvart hos henne där vid tretiden på natten eller morgonen, vilket ni än må föredra.. Och hon kunde inte fatta att det var just här. I Midnattsolens land.;) Haha det var skoj! Du är så välkommen hit och upptäcka midnattsolens land med mig. ;) Så får jag komma och öva skånska hos dig. ;) haha Älskar dig!

Men kommentaren jag nämde i förra inlägget var ändå det bästa! :p

"Grattis i efterskott på namnsdagen förresten, har du problem?" haha


Idag har jag varit förbi mamma på hennes jobb då hon hade rast. Sen körde jag (åkte, eller hur var det nu Anna??) hem till Nystrand. Så fint väder så jag satt ute och läste, solade lite & gick en minipromenad. Var så skönt. Imorgon är det jobb igen som gäller, så det är bara att passa på medan man är ledig och det är fint väder. Började även skriva på Saras brev. wohoo! Något som jag har lyckats åstadkomma iaf!

Puss & hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback