Thailand - Phi Phi

Thailand - Phi Phi, 23 mars 2007, ca 23.00 (Thailansk tid)

Ja, alltsa shit vad underbart det ar har. Sa skont att slippa bry sig om allting liksom. Forst hade jag tankt att inte skriva nat har pa internet, men sa tankte jag att det ar kul att ha ett inlagg harifran och sa far ni faktiskt hora om hur jag har det. Det ar helt underbart! Phi Phi ar det vackraste jag sett hittils. Varmt, sol, bad, vanner och pina colada. ;) Forst hamnade vi pa ett "ant" hotel. Vi kallar oss numera for "the ant ladies". haha. Vi var ett tva dygn i Ao Nang och nu ar vi som jag tidigare namnt pa Phi Phi. Vantar nu pa vart kak som kommer snart. Klockan ar snart 23.00 pa kvallen. Ratt coolt det har med tiden, att klockan ar mycket har men lite hemma i Sverige. =) Finns hur mycket sol helst som vi vill kopa med oss hem, men allt ryms ju tyvarr inte. Sa nu har jag hunnit vara i Krabi, Ao Nang och Phi Phi. Vi har eventuellt tankt aka till Railey beach och kanske Phuket for att aka till Kata Beach eller nat sant. Sen har Frida och Ida och nagra bakanta som ar dar. 

Batresan hit till Phi Phi gick bra, ingen spydde.  haha Traffade nagra svenskar som satt brevid oss. En var sa himla sot. Grannarna till var Bongalow som vi bor i nu kommer fran Umea men jag tog en liten powernap just da Frida och Ida pratade med dem, sa jag vet inte hur de ar. Men iaf, de har svenskarna pa baten. En var sa himla sot. Ville bara kaka upp honom. (men det gjorde jag inte saklart) haha

Det har far racka, maten borde val komma snart. Ska maila min mor och sedan dra mig bort fran datorn, ni far hora med nar jag kommer hem. Far se om jag orkar sitta vid datorn nan annan dag, men jag tror inte det. Ar sa skont att slippa tanka pa sant. Och ni, min mobil fungerar har sa jag kan lasa sms fran er. ;) Det kostar dock 5 kr per sms for mig sa jag undviker att svara, men ibland kan jag sla pa stort. ;)

Ha det bast. Skot om er. Hoppas ni har det iaf halften sa underbart som jag har det. LIVET LEKER!! Underbara PARADIS!!!!

Love, Sara


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhhh låter som att ni har de helt underbart! :)

2007-03-25 @ 19:20:12
Postat av: Anonym

Du verkar ha det toppen! Tur att du prioriterar och skickar så mkt sms till mig!:) Kraaaaaaaam och fortsätt leva livet gumman!

2007-03-25 @ 22:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback