Phi Phi, 28 mars -07

Paradiset, 28 mars -2007

Ja nu ar jag framfor datorn igen. Jag och Ida sitter har medan Frida vilar lite. Igar traffade vi (eller jag) en trevlig svensk kille! Festade lite med han och sa. Vi ar nog de som diggar mest musik ute pa balkongen! haha Lite deljer att beratta for vissa personer sen. haha . Men det var ganska lugnt pa Phi Phi igar kvall faktiskt.  Var mer folk har for ett par dagar sen. Idag har vi surrat en massa med tva killar och en tjej som kommer fran Welsh. Sa na har vi fatt ova lite pa var engelska. Behovdes kan jag saga. Vi har lart dem hur man sager smor haha. Det tyckte de var det viktigaste haha.

Igar fick vi snallt vara inne typ hela dagen eftersom vi brant oss sa mycket. Men idag har det varit annu battre vader. Hur varmt som helst, skulle tippa pa 38-39 grader i skuggan! Klarbla himmel och det ar sa himla vackert har i Phi Phi. Fast imorgon aker vi till Phuket, Karon Beach. Kanns anda okej, for man blir anda lite mattad att vara har.

Jag vill inte hem! Inte an iaf! =) Idag har vi typ bott i havet och det var dar vi borjade surra med de dar fran Welsh. Sen blev det poolen i en -2 h kanke. Dar vi fortsatte prata med dem. Livet ar sa underbart har. Ingenting annat existerar.

Nyss rakade jag trycka in en knapp sa det blev thailandska bokstaver, min engelska suger. Vet inte hur jag lyckades forklara for kvinnan som har det har stallet att jag ville ha engelska bokstaver. haha Men det funkade. Titta hur det kan se ut. haha ¿à ¾ ¦¿¾¿ ¿é¿

Jag kommer lugnat att aka tillbaka nan annan gang till thailand. Igen! Har ju redan varit har tva ganger nu. Men da ska jag banne mig vara annu langre! Nar jag blir rik eller sa.

Alskar livet!

Saknar mina vanner och familj forstas. Love You guys!

Puss a kram och varma kramar fran Thailand och Phi Phi







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback