Nattuggla

Ja, det blev ingen inflyttningsfest ikväll. Det får bli nästa fredag, eller så typ 26 april. :p

Ikväll har Stina varit här. Det var mysigt. Lite Friendsmarathon och lite mys sådär. Hon skulle egentligen se Rocky filmen på bio, but She stayed here with me. Gullesnärtan! Nu när hon skulle gå hem följde jag henne ungefär halvägs hem. Skönt att gå lite såhär på kvällen.

Tidigare ikväll pratade jag med Anna på msn. Det var trevligt. Pratade om allt möjligt. Tankarna, sthlm och allmänt prat. :) Direkt efter vi hade avslutat på msn så ringde det på dörren, då kom Stina. Värsta tajmingen. :)

Kicki ringde också (medvetet, eller omedvetet vet jag inte om det var). Fick höra när de sjöng (skrek?) till Sanna vänner. Det var underbart. Då var Stina här så hon hörde också hur allt lät. Sedan dess har låten funnits kvar i min hjärna. Den vill liksom inte försvinna och det är bra. Värsta feelingen.

Sanna vänner har man kvar när de andra har gått
Sanna vänner kan man alltid lita på
När du kom behövde jag en vän
Sanna vänner kommer alltid igen

Alla måste ha nån att kunna lita på, det är så
Och en trofast vän är mera värd än guld
Jag vet, vänner prövas genom tidens gång
Sviker aldrig fast din väg är lång
Finns där vid din sida när vågorna slår
Håller det de lovar, det är vänner som består

Sthlm till helgen, sedan Sundsvall och sedan Thailand! :D Kommer att bli underbart alltihopa. Hoppas på lite jobb däremellan också så jag får ihop pengar till hyran då jag kommer hem. ;)

Längtar till Stockholm! Äntligen får jag se Sassa igen. Var nästan 7 månader sedan sist. Saknar dig ju! Ska bli roligt att träffa Anna igen också. Vi kommer att ha det så roligt alla tillsammans.

Vill se Carro igen snart också. Men det kommer att bli inom en snar framtid hoppas jag. Kanske nån helg efter thailand. ? Sanna vänner har man kvar då de andra har gått. Kom ihåg det gumman! Även att vi numera bor så långt ifrån varandra så kommer vi ändå alltid att vara nära varandra.

Kommentarer
Postat av: Sassa

De kommer bli så kuuul:D jag längtar!! fem dagar kvar:)

2007-03-05 @ 12:28:48
Postat av: anna

Kommer verkligen bli kul! :D

2007-03-05 @ 17:07:31
Postat av: Carro

Vad söt du är! Kom snart ner och hälsa på, jag har nämligen bestämt mig för att inte åka upp innan alla har hälsat på mig, jag har ju trots allt bott här i snart ett år och alla har fortfarande inte varit ner... Puss på rumpan!

2007-03-12 @ 10:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback