20 juni

Nu närmar sig midsommarhelgen med stormsteg. Fredag jobbar jag till 13. Då ska jag direkt åka till Farmor och farfars stuga. Vilket ska bli mycket trevligt. Få träffa alla släktingarna på farmors sida igen. Det var så länge sen. Sorgligt att det kommer att bli den sista för farmor bara. :( Men det känns rätt att jag är där! Sen kommer jag att åka hem och hämta packningen för stugan. (ca 18 tiden) Och så åker jag och kompisarna upp till vår stuga Kuri. :) Ska bli superskoj faktiskt!  Så mysigt och skoj ska vi ha det!

Nu ska jag snart göra mig klar för jobbet. Ska först på ett möte nu halv tre. (Ska bli kontaktperson) Det känns också bra! Känns bra att kunna hjälpa andra människor! Sen börjar jag jobba halv fyra.

Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: A

trevlig midsommar!

2007-06-20 @ 22:09:05
Postat av: carro

SAKNAR DIG! hihi tänkte bara säga det

2007-06-23 @ 12:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback