Tjorv

Alltså. Jag orkar inge mera. Vettefasen hur det kommer att bli. Fattar ingenting längre faktiskt. Varför tjorvar alla så mycket med Öland och var vi ska bo och hit och dit? Jag trodde allt sånt var klart. Jag får väl sova i skogen. suck. ORKA! Orkar inte tänka mer, det blir som det blir. Vet iaf hur jag tar mig dit och hem. Det är allt jag behöver veta för tillfället!

Jag vet hur känslan känns och jag vet när den känslan kommer igen och det har den gjort nu! Hatar den!!!!!!!

Sara är INTE glad just nu! Jag behöver nån som rycker upp mig ur den här skiten, men det är nog bara önsketänkande!


Kommentarer
Postat av: Kicki

Men ryck upp dig ;p hahahhaha (a)

2007-07-10 @ 01:42:58
Postat av: Kicki

Det kommer lösa sig alltihop för JAG är med ;) mohahah (a) Ses på torsdag min ängeeeeel <3

2007-07-10 @ 12:29:56
Postat av: Jenny

Hoppas d känns bättre idag .. Isse gnällde som en tok så ja var tvungen att gå från msn ..
Ja vore kul om vi han göra d innan ja far tillbaka till Umeå ;) (3 sept) Enklast är nog dock då Jonas jobbar natt .. Eller om man gör det en fredag/lördag kväll ..Då är ju iaf han ledig .. Ska Niklas & Sandra också me ..? *kram*

Postat av: A

Vad är fel? Ska vi inte bo där det var tänkt? Eller vad har jag missat?

2007-07-11 @ 08:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback