Vad gör man...

Hej!

Himla skit att det inte gick att åka i helgen till Kicki. Men å andra sidan tjänar jag pengar så jag kan åka, få se vad blir det nu? Typ 5 gånger tur & retur till dig! :) Hoppas på vår reservplan. Nån av alla planer borde ju funka! Det måste det gumman! Men jag vet att det kommer att lösa sig, på nåt sätt! Under kan ju faktiskt ske!!!!! Men sen är det så typiskt att jag först säger att jag inte tänker jobba å så gör jag det ändå, men det var ju faktiskt ett gemensamt beslut av oss. :) haha Känns iaf bättre om man ser det från det hållet. Annars hatar jag mig själv så mycket. Saknar ju dig!!!

Har för övrigt inte gjort nån nytta alls idag. Eller jo, jag pratade med Carro imorse. Hon ringde och väckte mig. (Tack Carro, men det hjälpte inte för jag somnade sen i soffan vid tre tiden, så du kanske får ringa och väcka mig imorrn med? ;) ) Åter till detta med att göra nytta, nu ska jag försöka göra en ändring på den fronten!

Sagt och gjort.

Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback