Gott nytt år!

Är hos kuselinen nu! Ska sova över här. Vi har pluggat hela kvällen sen jag kom hit. Slutade 16, 18 befann jag mig här. Vi har gjort hälften av provet så resten måste vi göra imorgonbitti. Sedan ska jag hämta Henke och så beger vi oss mot Älvsbyn där nyårsafton ska spenderas. Det börjar bli dags att sammanfatta året som gått. Kanske hinner det till veckan eller så. =)

Jag ser framemot det nya året. Nytt år, nya tag! Det här kanske blir det sista inlägget det här året, who know? Jag ser i alla fall framemot nyårsafton och det nya året. 2008 ska bli ett toppenår!

image128

Gott nytt år allesammans! <3 Hoppas ni får mycket glädje och kärlek under det nya året och mycket, mycket skratt. Skratt förlänger livet gott folk! PUSS PÅ ER!

Kommentarer
Postat av: Sass

Gott nytt år!!

2007-12-31 @ 12:56:46
Postat av: nat

GOTT NYTT ÅR!!!!!!!!!

2008-01-01 @ 02:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback