Irriterad

Fasen vad jag är irriterad! Efter att jag (äntligen) har varit på linskontroll så var jag in en snabbis på Ica för att handla lite frukt och sånt. Jag ställer mig i kön som jag tror ska gå snabbast... En ny kassa öppnar och mannen framför mig går snabbt till den kassan. Jag fortsätter frammåt, men då kommer en gråhårig "gammal" tant och tränger sig förbi mig med hennes feta vagn och hennes löjligt rosa läppar (läppstift) Jag blir ju såklart arg och säger "Nu trängde du dig faktiskt", hon mumlar nåt till svar helt surt, som att hon hade rätt att göra så. Jag sa typ att "jag har ändå bara det här lilla och ändå tränger du dig". Som tur var så var det en kvinna som jobbar på Ica som stog framför den kvinnan som trängde sig framför mig som sa att jag skulle gå före henne istället. Tack så mycket! Tur att det finns vänliga själar på Ica och inte bara sura tanter!. Det är faktiskt aldrig rätt att tränga sig, men stackars tanten, hon kan inte ha ett lätt liv. Nu låter jag elak, men man gör faktiskt inte så! Jag vill inte henne något illa, men lite hövlighet har hon väl ändå fått lära sig? Det här är bara en bagatell men det är störande då det väl händer. Dessutom av den åldersgruppen vi ungdomar oftast får höra att vi är så jobbiga, och vi tränger oss, och ungdomar, det är dom som hittar på hyss. Jamen tjenare! Jaja, nu ska jag återgå till min vardag igen och inte irritera mig på små saker när det finns så mycket annat hårda slag i livet!


Kommentarer
Postat av: carro

haha ja det blev en del inkägg och där är ett nytt och du måååste kommentera ärlitt nu!! snälla kolla så fort du läser detta.. älskar dig massor... kraaaam på dejj gumman

2007-08-02 @ 17:06:11
Postat av: Kicki

Meeen vilken taaant. Tur att du bara har underbaringar på jobbet ;) Sura tanter är något av et värsta som finns!
Kääääääärlek

Postat av: Sasso

shit. haha bra att du sa till iaf:)
vilken fin layout du har! supersnyggt!
Puss o kram!

2007-08-05 @ 10:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback