Det gör ooooont. Så ont. tra la la la

Det känns som att alla förväntar sig att jag ska börja plugga i höst, men så kommer det inte att bli. Till och med universtetet tror ju det. Vilket jag inte kan klandra dom för men jag får post varje dag från universtetet typ. Även att jag är ganska sugen på att börja så det blir klart nån gång! Men jag ska resa som bara den i höst och göra allt jag bara vill och kommer på! Måste ju dock jobba också så jag har råd med allt! Så allt jobb jag bara kan få ska jag ta emot! Sen skiter jag i om jag inte har några pengar kvar sen. Men som sagt... Man lever bara en gång, pengar kan man spara nån annan gång!

Idag lyckades jag sticka mig på en vårdtagares blodsocker nål så då blev det en massa extra pappersarbete och ett besök på vårdcentralen för blodprov. Det är lustigt det där. Jag är svårstucken och tycker det är obehagligt. Det går alltid bra, men jag blir jättekall om händerna och typ slutar andas. Inte svimfärdig men nästan. Men jag är inte så jätterädd för det. Eftersom jag är så svårstucken så blev det såklart två gånger hon var tvungen att försöka. Men för att återgå till poängen av det jag tänkte berätta är att jag känner mig så trygg då andra pysslar om mig. Haha, så jag fick därför mod till att ringa läkaren idag! Helt superjätte stolt är jag. =) Ringde tandläkaren också för att byta tiden jag fick hem i brevlådan. Precis samma tid som jag ska klippa mig. Är det inte typiskt så säg. Jag har typ ALDRIG några sådana möten inplanerade men får jag två stycken så prickas det alltid in så att båda är samma dag och tid!

Med andra ord så hade jag inget vettigt att säga er idag! Nu ska jag till banken och hämta min skatteåterbäring. (ingen förmögenhet men man kan ju låtsas) sen ska jag höra om nån stjärna till kompis har tid att hitta på nåt busigt med mig (A)

Puss och hej gurkpastej!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Hjärtat! Det vore helt underbart om vi fick gå tillsammans! Som det verkar nu så borde du inte börja plugga, inte om du känner så som du gör! Du är ju inte precis gammal så du kan gott vänta lite till. Ut och res och se världen älskling!
Jag finns här för dig!
Massa kääääärlek (L)

Postat av: Junitjej

Vilken snygg blogg du har!! Läcker bakgrund!

2007-08-21 @ 17:07:22
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: carro

gumman jag SAKNAR dig så fruktansvärt mycket...... usssch.. hoppas allt är bra med dig! finns här för dig!! Kraaaaaaaaaaaaaaaaaam

2007-08-21 @ 19:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback