Hem ljuva hem

25212-47 

Bilder säger mer än tusen ord!

25212-45


Så var man hemma igen och saknar Thailand. Även att vi ville hem så blir det så man längtar tillbaka då man väl är hemma. :p Som vanligt!


Nu har jag försökt vända tillbaka dygnet efter den svenska tiden. Gick ändå rätt bra, om jag nu lyckats med det. Somnade iaf vid 22 tiden och vaknade halv nio.  Helt okej. Hade tänkt skriva lite om Thailand, men med risk för att bli tjatig så låter jag bli. ;) Vet varken var jag ska börja eller vad jag ska skriva om allt underbart. Allt var speciellt i sitt slag.

Ikväll ska jag jobba. Ska bli kul att se hur mycket som hänt under dessa två veckor. Kanske allt, eller också ingenting. Ska iaf bli kul att komma tillbaka till det vardagliga livet. Händer det inget annat speciellt så kör jag direkt efter jobbet till stugan. Eller också sover jag och kör dit tidigt på morgonen. Får se hur trött jag är!

Iaf, tack och hej!


25212-48
Utsikten från båten på väg till Phi Phi.

25212-46
Jag bredvid en bar där det var supertrevliga thaikvinnor! :)


Kommentarer
Postat av: Sassa

åh ni verkar ha haft de så härligt:)

2007-04-08 @ 13:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback