Fredag den 13:e

Jag saknar er mina änglar!

25212-36

Är på jobbet och har rast nu. Jag har bara vårkänslor i mig hela tiden. Kändes så skönt att cykla till jobbet. På morgonen verkade det inte alls vara sol, men när jag öppnade dörren så slogs jag mot solens strålar. Underbart! Sen var det så skönt att få sova ca 12 h inatt. Somnade halv tio typ och vaknade sju. Men tvingade mig att fortsätta sova till nio och jag lyckades! :D wiiie, som Sassa skulle ha sagt!

Sassa: Jag kanske har hittat en helg då jag kan komma till dig! :D Men bara maybe! Saknar dig!

Jag håller på att lära mig photoshop. Detta blev min första bild jag tog mig an. Inte så avancerad dock, svart/vit med en ram bara. :p Hoppas det händer nåt kul i helgen trots att jag jobbar. Men är ju faktiskt ledig både lördag och söndag kväll. ;)

25212-52

Jobbet kallar! Puss och hej leverpastej!

Kommentarer
Postat av: Sassa

oj de lät ju nice:) du får skriva när de kanske är isåfall! saknar dig massor<3

2007-04-14 @ 23:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback