12 april, vårkänslor!

Hej och hå allesammans!

 Tänkte kortfattat skriva lite mer eftersom det blev så hastigt.

Igår åkte jag med mamma hem till Nystrand, tog fram cykeln och cyklade en mil, som det är hit till min lägenhet. NU ÄR DET VÅR! J Bye the way; jag måste köpa en ny vårjacka och ett par nya jeans. Är verkligen NÖDVÄNDIGT nu!!

Igår var Helena här också en stund. Var mysigt med lite snack! Superkul!

Idag har jag jobbat. Det gick bra i vårsolens sken!

Kristin: Jag älskar dig! Jag är så glad att vi fann varandra. Eller att du fann mig ;) Är så glad och lycklig att vi fick träffa varandra och lära känna varandra. Jag är så glad att du finns! Jag älskar dig för den du är, precis som du är!Du är så underbar. Saknar dig verkligen. Är så glad att vi träffas nästa helg! ME LIKE YOU!




25212-53

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback