Ont i hjärtat :P

Idag upptäckte jag att jag hade ont i hjärtat. :/ Men sen kom jag hem och klagade för mamma. VI kom fram till att jag sträckt mig igår då jag sopade av bilen. :P Så det var inte början till hjärtinfarkt som jag trodde först. haha! Eller tänkte iaf att det blivit konstigt för att jag har ju faktiskt hjärtrusning ibland. Men inte det inte. Jag är faktiskt frisk! Om man bortser från smärtan i ryggen/låret som fortfarande kommer och går som den vill. Men trodde faktiskt att det var bra imorse. Men inte det. Men det gör inte så hyperont, jag lever mitt liv ändå. Det har jag alltid gjort. ;)

Emma får kanske komma hem för gott på torsdag! :D :D :D

Förresten, tänk så mycket roligare det är att få vara lite impulsiva ibland. :) Så länge det inte är att vara impulsiv till ens nackdel :p Då blir det inge kul alls ju!

Take care! Love / Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback