Mitt i allt elände

Alltså vad är detta? :O Allt elände på en gång. Är på jobbet nu, har lunchrast. Har fått mega ont i halsen, ont i huvudet (trots tagen alvedon) och fryser som en tok! Det känns fortfarande i ryggen till och från. Knät är ovanligt dåligt. Hugger i det då jag går nedför trappor exempelvis.Men det som är tur är att mitt i allt elände så kommer Emma hem snart! Till helgen SKA jag vara frisk!


Okej. En liten update! Fick resultatet från högskoleprovet hem i brevlådan. Stämde då inte när jag försökte räkna ut själv. Till det positiva då alltså. Fick typ 65 % kanske 70?  bättre än sist!. Okej jag är inte så bra på att räkna ut sånt, men mycket bättre blev det ju då!

Sen fick jag veta en jätte kul sak nyss också! oooo vad kul!! :D


Kommentarer
Postat av: Sara Rådberg

va fick du på högskoleprovet då? vilken poäng?

2006-12-13 @ 11:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback