Unik



När man inte förstår hur en del andra tänker så kan det bli rätt komplicerat. Det förstår nog ni lika bra som jag. Ibland önskar jag att jag kunde förstå, men ibland tänker jag att det är lika bra att ingenting förstå. Eller tänk om alla fungerade på samma sätt som du? Vore kanske skönt, men då blir ingenting bra i längden. Vi är alla unika, och det är väl det som gör oss till den vi är?

Men jag vet i alla fall hur jag vill bli behandlad och försöker därav behandla andra som jag själv vill bli behandlad. Men tydligen så fungerar det inte så. Det är synd.

Eller så är jag bara blind.

Jag trodde aldrig livet var så svårt Jag trodde aldrig hjärtat var så hårt I människor som älskade varann.
Jag trodde på att drömmen den var sann
Nu står jag här och orkar inte mer
Nu undrar jag om Gud hör när jag ber Alla mina ord har tagit slut
Det känns som allt mitt hopp har runnit ut Och alla mina tårar
Vem kan älska mig och se Se mig som jag är Kan älska nu och här För den jag är

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback