6 december

Usch hur jag mår nu. Hade ont i magen på morgonen så åt ingenting i rädsla för magsjuka. Jag åkte till jobbet och vid två tiden ville jag svimma, hade svårt att andas och rubbet.. :S Då åkte vi förbi konsum och köpte dricka så jag skulle få i mig vätska. Väl på grupprummet tryckte jag i mig en clementin och drack upp drickan. Slukade den nästan! :p  Trodde det var bättre och skjutsade Johanna till solariet. Väl där så blev det så att jag också solade. Trodde det var bra då, men inte det. När jag kom hem så började det om igen. Försökte äta lite och DRICKA. Blev väl lite bättre men jag är rätt svag än. Vätskebrist var/är så obehagligt. Om det nu var det. Och så när jag får sådana där hjärtrusningar ibland, (eller vad det nu är)  Usch! Men ska gå och vila lite nu och dricka en massa vatten så att det blir bra. Känns iaf lättare att andas nu, men fortfarande är det lite tungt. Jaja, nog om beklagande över mig själv.

Sassa kommer att stanna hela helgen i Sthlm! :D Är så glad över det! Så länge sen jag träffade henne och dessutom räddade hon jag och Anna. :) Men nu är det problem att få tag i han som vi ska bo hos, men det löser sig väl på nåt sätt.

Igår pratade jag med Kicki på telefonen. Haha, vi är ganska lika egentligen! Var iaf kul! Vi kom fram till ganska mycket på så kort tid. Du är så skön Kicki! ;) Vi och våra planer inför framtiden. ;)

Jaja, nu ska jag nog vila! Och ladda min mobil så jag är anträffbar!

Puss å kram knytkalas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback