21 dec | I´m so happy!!

Alltså. Det märks ju ganska tydligt att man bara duger då denna person inte har en annan och vara med.Synd. När jag ändå är inne på det spåret så finns det ju fler på den fronten. Som bara vill ha ut nånting av mig, men annars pratar ni aldrig med mig. Upptäckta!

Jag har jobbat idag. Gick bra. Är dock väldigt trött så jag gruvar mig för att baka pepparkakor nu. haha :p Men det går ju fort. Sen måste jag städa. Baka drömmar. Köra ner för att införskaffa julklappspapper? Jag har köpt den sista julklappen idag. *stolt* Tror dock inte att tiden räcker för allt detta ikväll, men det måste hinnas.

Får väl se vad som händer annars, men hoppas att det blir nåt kul imorgon kväll. :) Får väl se om nån har tid...
Idag har jag fått en massa julkort med posten. Och även en julklapp av Sassa. :D

I´m so happy, I´m so glad, that I found You, I want to thank You and thank You means merci!

Senare:!! Skit! Jag hade skrivit ett långt inlägg om vad som hänt sen sist, eftersom livet aldrig blir som man tänkt sig men jag tänker inte ens försöka orka skriva det igen!! Men jag är glad ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback