14 december

Nu är allt fixat med Sthlms resan. Känns bra. Mamma fick komma igår också. Läkaren som opererade henne har aldrig tagit ut en sån stor sten förut ur en människa. Så inte undra på att hon har haft ont. Gallbåsan tog han bort också för den var inflamerad, så då vet ni det. Shit vad jag skriver sånt som ni inte ens är intresserade av att veta. :p Ni som vill kan ju titta in min bilddagbok så får ni se lite hur mitt liv ser ut i bilder.. :) Och när ni ändå är där så kan ni ta och göra en själv så kan vi dela glädjen som uppstår. ;)

Vad var det mer jag hade tänkt att skriva? Jag minns inte. Är så tacksam för allt, för livet, för dig som läser. För ALLT! Glöm inte att ni alla är värdefulla!

Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback