Öga



Hej alla människor som är här och tittar!

Har just kommit hem från att ha cyklat broarna runt. Det gick bra och det var nog mitt rekord tidsmässigt. Först hade jag tänkt fara ut och springa men när jag hade gått en bit ipptäckte jag hur varmt o skönt det var ute så då cyklade jag broarna runt istället. För springa kan jag göra en annan dag då det är varmare. :)

Sitter och lyssnar och tränar på min låt som jag ska sjunga på teatern. En sak som var lite irriterande idag var att jag var i skolan typ 3 timmar helt i onödan. Jag väntade på att vi skulle skriva manus, men det blev tydligen inte. Men, men. Jag fick ju samhällsen gjord i alla fall. Får se det från den positiva sidan...

Har kollat min studieplan. Har mycket mer poäng än vad man behöver... Tur att jag valde bort några kurser. Men teckenspråk saknar jag måste jag erkänna. Men det hade jag ändå inte hunnit med... Samhälls B är mer nödvändigt tror jag.

If you need me,call me
No matter where you are
No matter how fare
Just call my name
I'll be there in a hurry
You don't have to worry

Öga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback