Härliga resminnen!

Jag uppe på Skierfe klippan 
Här är jag uppe på Skierfeklippan, över 1000 meter över havet!. Jag är den i den randiga tröjan för er som inte vet det. Vi var med skolan på "fjällvandringen". Det var en 50 p kurs. Det var en upplevelse för livet. Vi vandrade i Sareks nationalpark och det var jätte fint! Tänk er höstens färger i fjällen! mmm!

Sista dagen i Cypern

Här är jag sista dagen i Cypern.... Härligt brun var jag :) Jag ville inte hem, så bra trivdes jag där. Det var helt fantastiskt underbart!

Jag och Carola!
Här är jag i Stockholm på Cirkus. Jag var där med Sassa och hade underbart roligt. Det var en av de bästa kvällarna i mitt liv! Vi var där för att se Carola (såklart) Och efteråt träffade vi henne och jag fick två kort med hon och jag på! Efteråt studsade jag fram för att jag var så lycklig!

Härliga resor med många minnen!

Kommentarer
Postat av: Sassa

Jag håller med om de sista! helt underbart!

2005-09-19 @ 18:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback