Thailand here we come!

Here we come!

Ja, nu är det bara 5 dagar kvar innan vi far till Thailand. Ska bli grymt skönt!
Innan det är det teater premiär. Fy så hemskt. Efter det ska jag aldrig ge mig in i något liknande igen! Och ingen ska få mig att gå med på något liknande!   Men nu är det bara att härda ut med teatern och så engelska nationella som jag inte kommer att klara tror jag.

Har pluggat klart om Livets Ord nu och så gjort klart samhällsen. nu måste jag bara träna på att prata om det. Men det får jag väl göra precis innan för jag kommer inte att ha tid med det före.

Imorgon får man veta säkert om Carola kommer att vara med i Melodifestivalen 2006 eller inte! :)
Jag tror hon kommer att vara med. Och hoppas på det också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback