Invincible

Läste idag på Aftonbladet att Carola testat en låt till Melodifestivalen. Jag hoppas hon kommer att vara med!! Hoppas, hoppas, hoppas! (Hoppet är det sista som överger en, glöm aldrig det)
Har beställt två "nya" Carola skivor också :) "Much more" och "På egna ben".


Ska snart ha körlektion. Jag hoppas det kommer att gå bättre än vad det har gjort hittils.

Jag har ruskit ont i knät. Gör skitont när jag sätter mig.

I´m thinking of you!

Senare:
De ringde nyss på min mobil! Jag har fått jobb! Dock reklamutdelare på söndagar, lite pengar för grymt mkt jobb, men jag har ju inget annat så det går väl bra tills vidare. Mamma får ju hjälpa mig! :) Och dessutom har jag REDAN fått mina Carola skivor. Så jätte roligt!

yihaaa!


Kommentarer
Postat av: Fredrik

mmm det får man hoppas att hon är... trots att hon ställer en massa jävla krav. Men som Virtanen sa hon är ju Carola, hon har rätt att begära och ställa krav, eller hur? ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback