I know what I want but am I going to...

  • Var hos läkaren idag. Vet inte om jag blev så mycket klokare, men nu händer det saker iaf. De röntgade på en gång och så ska jag till ortopeden och nån röntgen för att se de mjuka delarna i knät. 12.15 låg jag på röntgenbordet och 12.15 började min körlektion. Jag kom ca 5 minuter sent, men jag hann ju som ändå. Jag fick ju köra i alla fall! :)

  • Har kommit på vad jag vill!

  • Pluggar för fullt. Har så mycket att hinna med nu. Har nog inte ens tid att rabbla upp allt. Och en låt på radion nu påminner ruskigt mycket om musikalen vi jobbar med. Ojojoj, inte länge kvar nu alltså! Jag kommer att dö på kupen eller nåt.

  • Jobbade mycket med projektet idag, det gick äntligen 2 steg framåt och inget bakåt, istället för 2 bakåt och ett fram. Ja, ni fattar nog.

  • Nu fortsätta med religionen. Ska göra en fördjupning om Livets Ord. Vet inte så mycket om det, men jag vill veta varför församlingen har en sådan negativ klang.
  • Vad vorde livet utan dig!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback