Slut som artist och ny serie!

Idag känner jag mig slut som artist. Åkte direkt efter jobbet och hämtade kiddsen och åkte till Sofie och barnen. Full rulle. Så kul att barnen leker så fint ihop. Tacksam! <3 Sedan hem och göra mat och så kom vår underbara granne och snöslungade gården våran. Guld värt! Åt plättar till middag och sedan städade Henke vår "nya andrabil". Vi köpte den av svärmor min. :) Skrotlillskodan blev typ helt skrot så den gav vi bort till arnemarksbo som gillar att fixa skrotbilar. Så synd på en sådan "fräsch" gammal bil ändå. Den hade knappt gått 7000 mil ens. Nåja. Denna blir bra. Känns grymt skönt att ha två kombibilar. 
 
 
Snart blir det nog att se den nya serien jag och H ser tillsammans. Emerald City. 
 
Imorgon är vi faktiskt bortbjudna på middag. Det är inte ofta det händer, så det känns grymt lyxigt! Jag längtar riktigt då det har blivit så länge vi har skjutit upp det pga barnens (och våra) alla sjukdomar senaste tiden. Nu hoppas vi att vi får vara frisk bra länge! 
 
Inte lätt att fota två barn och få de att sitta still OCH titta i kameran. haha
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback